موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-19سياسي

پیشگیری اولیه از اعتیاد، امری اجتناب ناپذیر و ضروری است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی اظهار کرد: در حال حاضر در جامعه ما پیشگیری اولیه از اعتیاد، یک امر اجتناب ناپذیر و ضروری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی اظهار کرد: در حال حاضر در جامعه ما پیشگیری اولیه از اعتیاد، یک امر اجتناب ناپذیر و ضروری است.

امیر رنجبر روز دوشنبه 29خرداد ماه در نشست خبری اظهار کرد: به واسطه ی قرار گرفتن در هفته مبارزه با مواد مخدر و همچنین سالروز مبارزه با مواد مخدر که مصادف با 26 ژوئن برابر با پنجم تیرماه است سالروزی در نظر گرفته شده است تا کشورهایی که درگیر و قربانی مولد شوم مخدر هستند انزجار و همگامی خود را در برابر این پدیده خانمان برانداز مواد مخدر اعلام کنند.

وی ادامه داد: پدیده شوم مواد مخدر چهارمین بحران است که نسل بشر را تهدید می کند و در دنیا حدود 200 کشور درگیر آن هستند و کشور ما نیز به واسطه قرار گرفتن در همسایگی بزرگترین تولید کننده مواد مخدر و روان گردان ها یعنی افغانستان، به عنوان طلایه دار جهاد مقدس مبارزه با مواد مخدر است.

وی افزود: کشور افغانستان دومین تولید کننده ماده کانابیس و اخیرا مت آمفتامین بوده و در حالی بزرگترین تولید کننده مواد مخدر است که 80درصد تریاک جهان را تولید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری اولیه از اعتیاد، امری اجتناب ناپذیر و ضروری است

پیشگیری اولیه از اعتیاد، امری اجتناب ناپذیر و ضروری است