مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-19سياسي

تکمیل اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب در بلاتکلیفی اعتبارات


کلنگ طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره)اسلام آبادغرب در سال 1400که بنا بود سال گذشته افتتاح شود به زمین خورد، اما هم اکنون در مرحله تجهیزباقی مانده است.

- کرمانشاه- کلنگ طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره)اسلام آبادغرب در سال 1400که بنا بود در سال گذشته افتتاح شود به زمین خورد، اما هم اکنون در مرحله تجهیزباقی مانده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها- تینا نجفی: بیمارستان ها یک مکان اجتماعی هستند که فلسفه وجودی آن ها یک نهاد اجتماعی است و ممکن است نگاه اقتصادی هم به آن ها بشود و می توانند به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی که در بحرانی ترین شرایط عزیز ترین سرمایه انسان ها یعنی حیاتشان را حفظ و بالاترین محصول هستی یعنی سلامتی را تولید می کنند، قلمداد شوند.

سلامتی زیر بنای توسعه پایدار است که مرهون انسان سالم است و سرمایه اجتماعی در هر جامعه ای اعتماد متقابل مردم و حاکمیت و بالعکس است و این سرمایه اجتماعی می تواند دستخوش عملکرد مطلوب یا نامطلوب مراکز درمانی قرار گیرد بنابراین عملکرد مراکز درمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و در جای جای دنیا مشاهده می کنید که شعارهای حاکمیت ها و احزاب بعضاً در حول محور درمان و ایجاد بستر مناسب برای تولید محصول سلامتی دور میزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب در بلاتکلیفی اعتبارات

تکمیل اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب در بلاتکلیفی اعتبارات