مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 20:572023-05-31سياسي

حواسمان به نفوذی هایی که در لباس خودی هستند باشد


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به نفوذی هایی که در لباس خودی به میدان آمده اند هشدار داد و گفت: باید آن هایی را که ممکن است در داخل ایران و عراق نفوذ کرده باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار جمعی از طلاب، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات کشور عراق که در قم برگزار شد، با تأکید بر لزوم تقویت ارتباط حوزه علمیه قم و نجف گفت: ما نیازمند برقراری ارتباط جدی تر میان حوزه علمیه قم و نجف هستیم.

وی افزود: باید میان حوزه علمیه قم و نجف تبادل نظر وجود داشته باشد، کما اینکه در گذشته بخش قابل توجهی از طلاب و مراجع تقلید ایرانی، ساکن نجف یا کربلا بودند و تا قبل از اقدامات ظالمانه رژیم بعثی صدام در اخراج ایرانیان و علماء، طی سالیان طولانی، فضای صمیمی توأم با احترام و فهم مشترک میان ایران و عراق وجود داشته است.

امام جمعه قم، تجلیل از شخصیت های برجسته هر دو کشور، برپایی نمایشگاه های کتاب به منظور نشر آثار علمای بزرگ و برگزاری همایش، کنگره و جشنواره های علمی با حضور نخبگان هر دو کشور را از جمله راه های تقویت ارتباط و همدلی میان حوزه علمیه قم و نجف بر شمرد.

وی ثمره تقویت ارتباط حوزه علمیه قم و نجف را خنثی شدن توطئه های دشمنان در تفرقه افکنی میان دو حوزه ارزیابی کرد و ابراز داشت: تقویت ارتباط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواسمان به نفوذی هایی که در لباس خودی هستند باشد

حواسمان به نفوذی هایی که در لباس خودی هستند باشد