مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-09سياسي

پروژه ی مرکز دیسپاچینگ منطقه شمالغرب به بهره برداری رسید


همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی،پروژه ی مرکز دیسپاچینگ منطقه شمالغرب به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی،پروژه ی مرکز دیسپاچینگ منطقه شمالغرب به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، افزود: این پروژه، در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع احداث شده و ظرفیت مانیتورینگ 72 پست فشار قوی دارد.

رسوب اسماعیل زاده با بیان اینکه مرکز دیسپاچینگ شمالغرب دارای پروتکل ارتباطی با مراکز فوق توزیع شرکت می باشد اظهار کرد: قابلیت تخمین حالت پخش بار و نیز قابلیت برقراری ارتباط با نرم افزارهای ثالث از دیگر مشخصات فنی این پروژه می باشد.

وی هزینه احداث پروژه را 130 میلیارد تومان اعلام و اهداف پروژه را نیز به شرح ذیل عنوان کرد:- مانیتورینگ و کنترل شبکه برق آذربایجان- اتصال به مراکز دیسپاچینگ ملی و مراکز کنترل فوق توزیع- مدیریت بار و پیک بار و مدیریت بهینه خاموشی ها - کاهش تلفات شبکه انتقال برق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای استان، وی تاکید کرد: این پروژه، همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان آذربایجان شرقی با فرمان ایشان و با حضور مهندس محرابیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ی مرکز دیسپاچینگ منطقه شمالغرب به بهره برداری رسید

پروژه ی مرکز دیسپاچینگ منطقه شمالغرب به بهره برداری رسید