مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 20:552023-06-20سياسي

وعده کنوانسیون بیان زایی برای ورود به مسئله تالاب صالحیه


دستیار دبیر کل سازمان ملل متحد و رییس دفتر توسعه در آسیا و اقیانوسیه، گفت: با سرمایه گذاری و تعهد دولت جمهوری اسلامی ایران برای رفع معضل تالاب صالحیه ما نیز کمک خواهیم کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، کانی ویگناراجا، دستیار دبیر کل سازمان ملل متحد و رییس دفتر توسعه در آسیا و اقیانوسیه، امروز در حاشیه بازدید از تالاب صالحیه، با بیان اینکه کنوانسیون مقابله با بیابان زایی یک کنوانسیون مهم است، گفت: این کنوانسیون برای بسیاری از کشورها از جمله کشور جمهوری اسلامی ایران مهم است، چرا که سعی دارند بتوانند مسائل مرتبط با مدیریت منابع آب را حل کنند.

وی افزود: بحث احیا جنگل ها همچنین بحث حفاظت منابع طبیعی و تنوع زیستی مسائلی که در کنوانسیون مقابله با بیان زایی مطرح می شود، برای ایران نکات بسیار حائز اهمیت و عملیاتی قلمداد می شود.

وی با اشاره به اینکه قطعا برای رفع یک مشکل اولین سرمایه گذاری توسط دولت ها تعریف می شود و این مهم در همه جای دنیا اتفاق می افتد، افزود: دولت های مرکزی و دولت های محلی سرمایه گذاران اصلی برای حل معضلات هستند و بعد از آن نهادهای مثل سازمان ملل و سایر مکانیزم های ملی ورود پیدا خواهند کرد.

ویگناراجا افزود: نکته حائز اهمیت این است که همه شُرک ها حتی بخش خصوصی باید گرد هم بیایند و منابع مالی را کنار بگذارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده کنوانسیون بیان زایی برای ورود به مسئله تالاب صالحیه

وعده کنوانسیون بیان زایی برای ورود به مسئله تالاب صالحیه