مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 22:452023-06-16اجتماعي

شناسایی دانش آموزان در معرض خطر ایلام با اجرای طرح غربالگری


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ایلام گفت: اجرای طرح غربالگری شناسایی دانش آموزان در معرض خطر یا دارای رفتار پرخطر در سطح مدارس استان در حال اجرا است.

- محمدرضا ولدبیگیان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام با اشاره به اجرای طرح غربالگری در مدارس استان، در خصوص هدف از اجرای این طرح گفت: این طرح در مورد شناسایی دانش آموزان در معرض خطر و یا دارای رفتار پرخطر جهت ارجاع و دریافت خدمات مشاوره ای در فصل تابستان است که پس از غربالگری و شناسایی این دانش آموزان، در فصل تابستان به آنها خدمات تخصصی مشاوره ای ارائه می شود.

وی افزود: بر اساس ماده 44 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از کودکان و نوجوانان، مسئولیت شناسایی دانش آموزان در معرض خطر یا دارای رفتار پرخطر با مدیر مدرسه است و از این رو تمامی کارکنان مدرسه اعم از مشاور، معلم، مربی و معاون پرورشی موظف اند در راستای اجرای مطلوب غربالگری و شناسایی دانش آموزان جامعه هدف جهت ارجاع و دریافت خدمات در مراکز مشاوره آموزش و پرورش، به مدیر مدرسه کمک کنند.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش وپرورش استان ادامه داد: پس از پایان دوره، گواهی سطح یک یا سطح 2 برای مدیران، آموزگاران، دبیران و مشاوران مجری طرح غربالگری، متناسب با عملکرد آنها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی دانش آموزان در معرض خطر ایلام با اجرای طرح غربالگری

شناسایی دانش آموزان در معرض خطر ایلام با اجرای طرح غربالگری