مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 22:102023-05-31سياسي

برای شناخت امام خمینی (ره) کم کاری کرده ایم


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه برای شناخت امام خمینی (ره) کم کاری کرده ایم، گفت: امام بنیانگذار مکتبی شد که زایشی است و از دل آن مکتب حاج قاسم متولد می شود.

- قزوین- رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه برای شناخت امام خمینی (ره) کم کاری کرده ایم، گفت: امام بنیانگذار مکتبی شد که زایشی است و از دل آن مکتب حاج قاسم متولد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی قاسم زاده در همایش بین المللی گستره جغرافیایی اندیشه امام خمینی (ره) که شامگاه چهارشنبه دهم خرداد در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: از پیامبر (ص) در چند روایت از اهل سنت نقل شده و افراد بسیاری شنیده اند که خداوند برای امت در هر صدسال شخصی را مبعوث می کند که دین امت رااحیا می کند و من براین باورم که یکی از مصداق های واضح حدیث پیامبر (ص) امام راحل (ره) هستند که کمتر کسی است که بتواند در دوره معاصر، ارزش و اهمیت نگاه امام و بروز و ظهور امام را کتمان کند.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بیان کرد: جمله و گزاره رهبر انقلاب در این خصوص این است که این انقلاب بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست، که این گزاره ی بسیار مهمی است که همه ی ما به آن واقف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای شناخت امام خمینی (ره) کم کاری کرده ایم

برای شناخت امام خمینی (ره) کم کاری کرده ایم