مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-21اجتماعي

توجه کمرنگ به کانون پرورش فکری در فارس/شهرداری شیراز به تعهدش عمل نکرد


مدیر کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: در شیراز و فارس ادعای پایتخت فرهنگی داریم اما در عمل کمتر به حوزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توجه می شود.

- ایسنا/فارس مدیر کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: در شیراز و فارس ادعای پایتخت فرهنگی داریم اما در عمل کمتر به حوزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توجه می شود.

سعیدرضا کامرانی چهارشنبه 31 خردادماه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری ویژه برنامه های کانون پرورش فکری فارس در تابستان امسال، گفت: برنامه های کانون برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان امسال تحت عنوان در مسیر قله با شعار ایمان، امید، دانایی برگزار خواهد شد.

مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس ادامه داد: 42 مرکز ثابت، پنج کتابخانه سیار و شش کتابخانه پستی و در مجموعه 58 در اختیار کانون پرورش کودکان و نوجوانان فارس قرار دارد.

او ثبت نام برنامه اوقات قراغت تابستان را به صورت حضوری و آنلاین عنوان کرد و گفت: تا کنون بیش از 600 کارگاه تخصصی در کانون های فارس تشکیل و کودکان ثبت نام کردند که در کنار آن کارگاه عمومی نیز پیش بینی شده است.

کامرانی به فعالیت ها و برنامه های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در تابستان اشاره و بیان کرد: در تابستان 1402 به یاری خدای بزرگ و با همت مجموعه مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه کمرنگ به کانون پرورش فکری در فارس/شهرداری شیراز به تعهدش عمل نکرد

توجه کمرنگ به کانون پرورش فکری در فارس/شهرداری شیراز به تعهدش عمل نکرد