مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-14اقتصادي

یک میلیون و 800 هزار اصله نهال در ملایر تولید خواهد شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر گفت: تعداد یک میلیون و 600 تا یک میلیون و 800 هزار اصله تا پایان سال در نهالستان قدس ملایر تولید خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر طرح کاشت یک میلیارد درخت اظهار کرد: تاکید ایشان بر مردمی بودن این طرح است.

وی خواستار همراهی دستگاه های دولتی، اهالی رسانه، تشکل های مردمی و همه مردم برای اجرای این طرح شد و گفت: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت قرار است طی 4 سال یک میلیارد اصله نهال در کشور کاشته شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر با اشاره به اینکه برای تولید اکسیژن کاشت درخت و توسعه پوشش گیاهی در عرصه های منابع طبیعی بهترین راه است؛ افزود: ایران متعهد شده است سالی 250 میلیون اصله نهال و در مجموع چهار سال، 1 میلیارد درخت بکارد.

زنگنه با بیان اینکه سهم استان همدان از تولید 250 میلیون اصله نهال طی امسال، سه میلیون اصله نهال است؛ افزود: یک میلیون و 600 تا یک میلیون و 800 هزار اصله (بیش از 60 درصد) از این تعداد تا پایان سال در نهالستان قدس ملایر تولید خواهد شد.

این مسئول در ادامه، افزود: در راستای اجرای این طرح تاکنون 6 خَیر در شهرستان ملایر نسبت به تولید نهال اعلام آمادگی کردند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر تصریح کرد: با این حال اجرای این طرح نیازمند همکاری تشکل های مردمی، دستگاه های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 800 هزار اصله نهال در ملایر تولید خواهد شد

یک میلیون و 800 هزار اصله نهال در ملایر تولید خواهد شد