مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-07اجتماعي

آلودگی هوا و مشکلات ناشی از پساب، خط قرمز محیط زیست تهران است


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: آلودگی هوا، مشکلات پساب و تبعات زیست محیطی آلودگی ها در کلانشهری مانند تهران خط قرمز ماست.

- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: آلودگی هوا، مشکلات پساب و تبعات زیست محیطی آلودگی ها در کلانشهری مانند تهران خط قرمز ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا رحمتی صبح امروز و همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست با شعار نهضت ملی کاهش آلودگی پلاستیکی ، درحاشیه مراسم افتتاح سه پروژه محیط زیستی با اشاره به اینکه حدود 700 واحد بزرگ صنعتی در شهر تهران فعالیت دارند و عمدتا واحدهایی هستند که از دهه 40 و 50 در این محدوده مشغول فعالیت هستند، افزود: به واحدهایی که امکان بهینه سازی فرآیند خود مطابق با استانداردهای محیط زیستی را دارند، فرصت داده می شود تا نسبت به اصلاح فرآیند برای ادامه فعالیت خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اگر در مهلت اعطایی نسبت به اصلاح فرآیند و رساندن آن به استانداردهای محیط زیستی اقدامی صورت نگیرد ضمن ابلاغ اخطاریه، پیگیری قضایی در خصوص واحدهای آلاینده انجام خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه بر اساس ضوابط جدید استقرار صنایع، این واحدها باید به خارج از حریم شهر منتقل شوند، با سختگیرانه ترین استانداردهای محیط زیستی و به صورت مستمر تحت نظارت و پایش محیط زیست قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا و مشکلات ناشی از پساب، خط قرمز محیط زیست تهران است

آلودگی هوا و مشکلات ناشی از پساب، خط قرمز محیط زیست تهران است