مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-12حوادث

دستگیری سارقان روستای آغچه حصار چهارباغ


فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: سارقان اماکن خصوصی و باغات روستای آغچه حصار این شهرستان دستگیر و در این پرونده 10 فقره سرقت کشف شد.

- سرهنگ کامران چراغی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل وقوع چندین فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی در محله آغچه حصار این شهرستان و ایجاد حس ناامنی در بین شهروندان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه پلیس مشخص کرد که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید در محله آغچه حصار اقدام به زاغ زنی باغات و اماکن خصوصی کرده و با شناسایی اماکن فاقد نگهبان و دوربین مداربسته از طریق قیچی قفل ها را شکسته و اقدام به سرقت لوازم آن می کنند.

رییس پلیس شهرستان چهارباغ اضافه کرد: در ادامه با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی ردپای یکی از سارقان سابقه داره استان مشاهده و با هماهنگی مقام قضایی این شخص دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب 10 فقره سرقت با همدستی 3 نفر دیگر از سارقان سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ چراغی با اشاره به دستگیری دو متهم دیگر پرونده در عملیات های جداگانه پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: همچنین یک مالخر مواد مسروقه نیز در خصوص این پرونده دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد قابل توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان روستای آغچه حصار چهارباغ

دستگیری سارقان روستای آغچه حصار چهارباغ