مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-17اقتصادي

مهم ترین مشکل بافندگان فرش بیمه آن ها است


شهرکرد_معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: عدم پوشش بیمه ای از مهم ترین مشکلاتی است که در خصوص بافندگان فرش وجود دارد.

- جهانبخش مرادی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری یکی از قطب های تولید فرش در کشور است.

وی با اشاره به اینکه بافنده های چهارمحال و بختیاری فرش های با کیفیت تولید می کنند، افزود: این تولیدات هم در سطح کشور و هم به دیگر کشورها صادر می شوند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خدماتی به بافنده های فرش ارائه می شود، ادامه داد: مشکلی که در این خصوص وجود دارد بیمه هنرمندان و صنعتگران این بخش است.

مرادی عنوان کرد: تعداد بسیار کمی از بافندگان در چهارمحال و بختیاری بیمه تأمین اجتماعی شده اند و این ضروری است دولت در این زمینه ورود کند.

وی خاطرنشان کرد: بعضاً بیمه همان بافنده هایی که بیمه تأمین اجتماعی هستند هم به دلایل کم اهمیت حذف می شود که این موضوع در نامه نگاری های مختلف به مدیرکل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری اطلاع رسانی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پیشنهاد دیگری که به اداره کل تأمین اجتماعی دادیم این بود که در بازرسی ها از کارشناسان این سازمان استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مشکل بافندگان فرش بیمه آن ها است

مهم ترین مشکل بافندگان فرش بیمه آن ها است