مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:022023-05-30سياسي

رییس مرکز پژوهش های مجلس: زنان حکومت داری نمی کنند، حکمرانی می کنند


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنان حکومت داری نمی کنند، حکمرانی می کنند،گفت: در عصر کنونی جنس حکمرانی ها درحال تغییر است و رابطه ملت و حکومت در حال بازآفرینی است که اصطلاحا می گویند حکمرانی ها به سمت قدرت نرم و منعطف پیش می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی با محوریت آموزش، شبکه سازی و تجربه اندوزی تخصصی با تمرکز بر نقش زنان، امروز در سالن شیخ فضل الله نوری در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این نشست به همت کمیسیون ملی یونسکو-ایران با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران، اندیشکده حکمرانی دانشگاه صنعتی شریف، خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه، پژوهشکده علم و تحول راهبردی، مرکز زنان و امور خانواده دانشگاه تهران و بنیاد بین المللی گوهرشاد برگزار شد.

دوره های آموزشی حکمرانی باید منطقه ای برگزار شود انسیه خزعلی؛ معاون رییس جمهور در اموز زنان و خانواده در این نشست گفت: در دنیایی که زن نمونه با عناوین و ارزشهای مردانه سنجیده می شود وظیفه ما است که این اجحاف و بهره برداری غیرصحیح را مانع شویم و آن را از مجامع بین المللی پیگیر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز پژوهش های مجلس: زنان حکومت داری نمی کنند، حکمرانی می کنند

رییس مرکز پژوهش های مجلس: زنان حکومت داری نمی کنند، حکمرانی می کنند