مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-14ورزشي

دوره مربیگری بین المللی والیبال سطح یک جهان در سنندج آغاز شد


دوره مربیگری بین المللی والیبال سطح یک جهان با حضور رییس کمیته آموزش والیبال کشور، بازیکنان سرشناس اسبق تیم ملی و مربیان بین المللی در سنندج آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان عصر امروز در آیین افتتاحیه دوره مربیگری بین المللی والیبال سطح یک جهان که با حضور رییس کمیته آموزش والیبال کشور، مربیان بین المللی و بازیکنان اسبق تیم ملی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: ورزش والیبال در دو دهه گذشته را نماد خودباوری ایران را می دانم.

زارعی کوشا افزود: در طول سالیان گذشته در رشته والیبال به جایگاه هایی رسیدیم که قبل از آن آرزویی دوردست بود اما اکنون با تلاش مربیان پیشکسوتان و بازیکنان در جایگاه تیم های اول دنیا قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: رشته والیبال رشته ای پیشگام و الهام بخش برای ایرانیان است و هموار موجب خوشحالی همگان است.

استاندار کردستان با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم در استان، گفت: مفتخریم که این مراسم در استان کردستان برگزار می شود چرا که ظرفیتی است که دوره های آموزشی در بالاترین سطح برگزار شود.

زارعی کوشا افزود: شهرهای کردستان جزو شهرهایی است که شناخت عمیقی از آن صورت نگرفته باشد و آنگونه که هست نشناخته اند لذا این مراسم فرصتی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره مربیگری بین المللی والیبال سطح یک جهان در سنندج آغاز شد

دوره مربیگری بین المللی والیبال سطح یک جهان در سنندج آغاز شد