مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-02سياسي

لزوم اجرای طرح «پلیس محله محور»در بافت های تاریخی اردکان+عکس


سرپرست میراث فرهنگی اردکان با بیان این که مدیریت بهینه میراث فرهنگی در گرو مشارکت عمومی است، گفت: اجرای طرح «پلیس محله محور» با استفاده از معتدمین بومی از جمله مهمترین راهکارهای افزایش امنیت عمومی در بافت تاریخی اردکان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، مصطفی سپهری در حاشیه ویژه برنامه بازدید پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان از بافت تاریخی اردکان، اظهار کرد: تامین امنیت برای ساکنین و گردشگران بافت های تاریخی شهرستان اردکان از جمله مهمترین دغدغه و مطالبه میراث فرهنگی از نیروی انتظامی است.

وی اجرای طرح پلیس محله محور را از جمله راهکارهای پیشنهادی برای تأمین امنیت پایدار بومی ها و گردشگران در بافت تاریخی اردکان دانست و افزود: این طرح می تواند با مشارکت فعالین و ساکنین بومی بافت تاریخی انجام شود.

سرپرست میراث فرهنگی اردکان با بیان این که تقویت حضور نیروی انتظامی در محدوده بافت های تاریخی، حمایت از برگزاری نشست ها و جلسات در فضاهای بافت تاریخی و پشتیبانی از برنامه ها و رویدادهای مرتبط با بافت تاریخی را حائز اهمیت دانست و گفت : مدیریت میراث فرهنگی در گرو مشارکت همه عناصر مدیریتی، اجرایی، نظارتی و مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای طرح «پلیس محله محور»در بافت های تاریخی اردکان+عکس

لزوم اجرای طرح «پلیس محله محور»در بافت های تاریخی اردکان+عکس