مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-01اقتصادي

نظارت بر نانوایی استان قزوین افزایش می یابد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به گلایه های مردم در حوزه نانوایی ها نظارت بر نانوایی ها و فرایندهای آن افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین عطایی صبح پنجشنبه در نشست فرعی کارگروه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به افزایش گلایه های مردم از نانوایی های استان قزوین اظهار کرد: نظارت بر نانوایی استان قزوین افزایش می یابد.

وی افزود: در مانور بازرسی از واحدهای نانوایی باید نوع تأمین، خرید و توزیع آرد و همچنین کیفیت پخت نان و تعطیلی این واحدها در سطح استان بررسی شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: برای مانور نانوایان 30 واحد خودرو و 50 نفر بازرس بسیجی تدارک دیده شده تا در سطح استان نظارت کامل و جامعی روی واحدهای نانوایی صورت پذیرد.

عطایی در ادامه به وضعیت تأمین گوشت مرغ در بازار اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو باید اقدامات لازم را انجام دهید که این کالای اساسی در بازار با کمبودی روبرو نباشد.

این مسئول تصریح کرد: پلمپ خودروهای حمل مرغ از کشتارگاه تا محل توزیع باید با جدیت نظارت شود و از هرگونه حمل مرغ بدون پلمب ویژه خودداری شود.

عطایی با بیان اینکه باید از ظرفیت دامپزشکی برای نظارت بر روند کشتارکاه و توزیع مرغ استفاده کرد، اظهار داشت: از تمامی دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر نانوایی استان قزوین افزایش می یابد

نظارت بر نانوایی استان قزوین افزایش می یابد