مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-18ورزشي

چمن تاریخی سلطانیه میزبان مسابقات گلف می شود


رییس هیات گلف استان زنجان به برقراری ارتباط با دستگاه ها در راستای بهره مندی از ظرفیت های مالی و زیرساختی به نفع گلف اشاره کرد و گفت: در این راستا توافقاتی با میراث فرهنگی برای استفاده از زمین چمن سلطانیه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احسان فکور، رییس جدید هیات گلف استان زنجان که با رای حداکثری به ریاست این هیات انتخاب شد، با اشاره به سابقه سرپرستی خود در این هیات اظهار کرد: در این مدت تلاش شد با زیرساخت های مورد نیاز برای این ورزش فراهم شود.

رییس هیات گلف استان زنجان به برقراری ارتباط با دستگاه ها در راستای بهره مندی از ظرفیت های مالی و زیرساختی به نفع گلف اشاره و تصریح کرد: در این راستا توافقاتی با میراث فرهنگی برای استفاده از زمین چمن سلطانیه انجام شده است.

وی از برنامه ریزی برای ثبت ملی چمن سلطانیه خبر داد و گفت: این مهم در راستای استفاده از این چمن برای برگزاری مسابقات این رشته ورزشی برنامه ریزی شده است.

فکور با تاکید بر اینکه اجرای برنامه های هیات گلف با تکیه بر بودجه هیات امکان پذیر نیست، افزود: در این حیطه باید از ظرفیت دیگر ارگان ها و خیران فعال در ورزش نیز استفاده شود.

رییس هیات گلف استان زنجان به سابقه ورزشی و همچنین کارت مربیگری درجه یک خود اشاره کرد و گفت: تلاش می شود با کمک شورا و شهرداری زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمن تاریخی سلطانیه میزبان مسابقات گلف می شود

چمن تاریخی سلطانیه میزبان مسابقات گلف می شود