مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-21اجتماعي

پلمب 61 وسیله بازی غیراستاندارد در مراکز بازی خرم آباد


مدیرکل استاندارد لرستان از پلمب 61 وسیله بازی غیر استاندارد در مراکز بازی شهر خرم آباد خبر داد.

- وحید والی زاده مرادی سی و یکم خرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مکاتبات مستمر و پیگیری های اداره کل استاندارد لرستان در خصوص شرایط نامطلوب وضعیت استانداردسازی وسایل بازی سطح استان و با هماهنگی دادستان مرکز لرستان و با حضور نمایندگان اداره کل استاندارد، سازمان سیما و منظر شهرداری خرم آباد و نماینده نیروی انتظامی 61 وسیله بازی که در مالکیت بخش خصوصی بود پلمب شد.

وی ادامه داد: اتمام اعتبار مجوز استاندارد و عدم اقدام مالکان و یا بهره برداران آن ها برای تمدید مجدد گواهی استاندارد علت پلمب این تجهیزات بود.

والی زاده مرادی تصریح کرد: تمام وسایل بازی مستقر در تمام بوستان های سطح شهر خرم آباد که به صورت رایگان در اختیار مردم است به صورت 100 درصد غیراستاندارد هستند و گزارش بازرسی و تحلیلی از این وسایل جهت جمع آوری برای شهرداری خرم آباد ارسال شده و انتظار می رود شهرداری ها در اسرع وقت نسبت به استانداردسازی این وسایل بازی اقدام کنند.

مدیرکل استاندارد لرستان بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و افزایش تقاضا برای استفاده از مجموعه های تفریحی توسط کودکان و نوجوانان، بازرسی و بررسی وضعیت ایمنی و تأییدیه استاندارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 61 وسیله بازی غیراستاندارد در مراکز بازی خرم آباد

پلمب 61 وسیله بازی غیراستاندارد در مراکز بازی خرم آباد