مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-12اجتماعي

پلمب فاز 3 کارخانه سیمان شهرستان دورود


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود از پلمب فاز 3 کارخانه سیمان دورود به علت بی توجهی به اخطارها و ادامه آلایندگی و تهدید علیه بهداشت عمومی خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود از پلمب فاز 3 کارخانه سیمان دورود به علت بی توجهی به اخطارها و ادامه آلایندگی و تهدید علیه بهداشت عمومی خبر داد.

کورش لشنی بیست و دوم خرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بی توجهی به اخطارهای صادره و ادامه روند آلودگی، فاز 3 کارخانه سیمان شهرستان دورود بطور قطعی و کامل پلمب شد.

وی ادامه داد: این کارخانه به دلیل نقص فنی و بی توجهی به اخطارهای صورت گرفته و پس از یک فرصت زمانی تعیین شده در حضور دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد و مدیران کل حفاظت محیط زیست و سازمان صمت لرستان مشکلات شدید آلودگی هوای خود را برطرف نکرده و موجب ادامه روند تهدید علیه بهداشت عمومی شده بود که برابر ماده 688 قانون مجازات اسلامی و ماده 11 قانون هوای پاک و ماده 9 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و با دستور دادستان محترم و انقلابی شهرستان دورود بطور قطعی و تا رفع کامل آلودگی، پلمب شد.

لشنی افزود: طی ماه گذشته یکبار دیگر پلمب و توقف فعالیت کارخانه در دستور کار قرار گرفت اما با قول و تعهد شفاهی و اخلاقی مدیرعامل کارخانه، این امر ملغی شد، اما بعلت عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب فاز 3 کارخانه سیمان شهرستان دورود

پلمب فاز 3 کارخانه سیمان شهرستان دورود