مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-11فرهنگي

دومین حضور بین المللی «موتسارت، سالیه ری، مکبث و دیگران»


نمایش «موتسارت، سالیه ری، مکبث و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل شفیعی بار دیگر در یک فستیوال بین المللی تئاتر حضور خواهد داشت.

- دومین حضور بین المللی موتسارت، سالیه ری، مکبث و دیگران نمایش موتسارت، سالیه ری، مکبث و دیگران به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل شفیعی بار دیگر در یک فستیوال بین المللی تئاتر حضور خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایش برای شرکت در شانزدهمین فستیوال بین المللی کوک آرت در سن پطرزبورگ روسی دعوت شده و قرار بود روز 27 ژوئن مصادف با 6 تیرماه برای داوران و تماشاگران این جشنواره اجرا شود اما این حضور به صورتی دیگر خواهد بود.

بنا بر اعلام اسماعیل شفیعی، به دلیل نبود اسپانسر و حامی مالی برای تامین هزینه ی بلیت این سفر ، اعضای این گروه نمایشی از حضور در این فستیوال انصراف دادند اما کمیته ی برگزاری فستیوال اعلام کرد که قادر به چشم پوشی از این نمایش نیست.

بنابراین مقرر شد مطابق جدول برنامه های فستیوال در زمان و مکان مقرر شده ، به جای نمایش زنده ، فیلمِ این اثر نمایشی را برای داوران و تماشاگران پخش کنند.

گفتنی است این نمایش در اولین حضور خود در خارج از کشور ، از فستیوال بین المللی تئاتر روسکایا کلاسیکا مسکو جایزه بهترین کارگردانی و جایزه ویژه هیئت داوران را به خاطر به کارگیری جسورانه ابزارهای بیانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین حضور بین المللی «موتسارت، سالیه ری، مکبث و دیگران»

دومین حضور بین المللی «موتسارت، سالیه ری، مکبث و دیگران»