مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:402023-05-31سياسي

تقاطع بزرگراه شهید آبشناسان و جنت آباد افتتاح می شود


معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از افتتاح تقاطع بزرگراه شهید آبشناسان و جنت آباد در محدوده منطقه 5 در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ضمن تبریک خجسته ایام دهه ی مبارک کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) از بهره برداری 5 پروژه شهری در مناطق 3،5،22 تا پایان سال 1402 خبر داد.

شعبانی در ادامه افزود: 4 پروژه بازدید شده در مناطق 5 و 22 از پروژه هایی هستند که در طرح تفصیلی شهر تهران پیش بینی و در نظر گرفته شده بود و در ادوار پیشین مدیریت شهری آغاز و در این دوره از مدیریت شهردار تهران با حل مشکلات و موانع و با در نظر گرفتن انتفاع شهروندان در ماه های آتی به ثمر خواهند نشست.

شعبانی با تأکید بر این نکته که پروژه های بازدید شده در تقاطع محور دوگاز حدود 116 کیلومتر بار ترافیکی محدوده بزرگراه شهید خرازی در منطقه 22 را به نفع شهروندان تهرانی کاهش می دهد اضافه کرد؛ هدف ما در بهره برداری از پروژه های شهر انتفاع و تسهیل روند زندگی شهروندان تهرانی است و منطقه 22 به دنبال تازه تأسیس بودن بیشترین قدرالسهم را در نواقص بزرگراهی به خود اختصاص داده است که در تلاش هستیم این موانع را به زودی برطرف نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع بزرگراه شهید آبشناسان و جنت آباد افتتاح می شود

تقاطع بزرگراه شهید آبشناسان و جنت آباد افتتاح می شود