مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-06سياسي

طرح های دانشگاه جامع علمی کاربردی در مبارزه با بیکاری بر مبنای تفکری جهادی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی طرح های این دانشگاه در مبارزه با بیکاری بر مبنای تفکر جهادی را عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در سفر استانی خود به استان همدان با حضرت آیت اله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه همدان برگزار شد حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، داعش بیکاری را یکی از مشکلات مهم کشور دانست و وظیفه جهادی و شبانه روزی همگان را رفع این معضل برشمرد.

وی همچنین برنامه های این دانشگاه را در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و رفع دغدغه های معظم له پیرامون بهبود اشتغال دانش آموختگان تشریح کرد و خواستار مشارکت همه دستگاه های اجرایی کشور علی الخصوص روحانیت معظم در تبیین و ترویج آموزش های مهارتی برای ایجاد اشتغال پایدار در کشور شد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: یکی از اقدامات جهادی ملی امسال این دانشگاه برنامه ریزی شغلی برای پذیرفته شدگان دوره های علمی کاربردی است به نحوی که با مشروط کردن مجوز تأسیس مرکز به تضمین اشتغال پذیرفته شدگان در حین تحصیل یا پس از فراغت، شرایطی فراهم می شود تا به نیازهای تخصصی مشاغل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های دانشگاه جامع علمی کاربردی در مبارزه با بیکاری بر مبنای تفکری جهادی

طرح های دانشگاه جامع علمی کاربردی در مبارزه با بیکاری بر مبنای تفکری جهادی