مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-17سياسي

تسهیلات صندوق اعتباری هنر به 115 فعال قرآنی لرستانی


مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با حضور در همایش بزرگ فعالان قرآنی در شهرستان کوهدشت، از ارائه و پرداخت تسهیلات به 115 حافظ قرآنی از سوی این صندوق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مجید پوراحمدی با اشاره به اهداف سفرهای استانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان صندوق اعتباری هنر، هدف از این سفرها را گفتگو و دیدار چهره به چهره و نزدیک با هنرمندان، پیگیری مسائل مشکلات فعالان حوزه فرهنگ و هنر، دریافت نظرات و پیشنهادات آنها عنوان کرد و گفت: رفع موانع و مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر، توجه به امور معیشتی و درمانی آنها خصوصاً در مناطق کم برخوردار، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و تمرکززدایی روی ریل عدالت فرهنگی از برنامه های مهمی است که صندوق اعتباری هنر آن را دنبال می کند.

پوراحمدی با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر به عضویت درآمدن فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر، گفت: از سال های گذشته تاکنون بیش از 9 هزار و 300 فعال و حافظ قرآن و عترت به عضویت این صندوق درآمده و از مزایا و تسهیلات صندوق هنر بهره مند شده اند.

رییس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با اشاره به برگزاری همایش بزرگ فعالان قرآنی لرستان در شهرستان کوهدشت گفت: بر اساس مصوبات این سفر 115 نفر از حافظان و فعالان قرآنی استان لرستان از تسهیلات صندوق اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات صندوق اعتباری هنر به 115 فعال قرآنی لرستانی

تسهیلات صندوق اعتباری هنر به 115 فعال قرآنی لرستانی