مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-18اجتماعي

کمک ساماندهی مشاورین املاک به کاهش پرونده های ورودی به دادگستری


رییس کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ساماندهی مشاورین املاک در استان، گفت: آموزش و نظارت بر مشاورین املاک توانسته منجر به کاهش پرونده های ورودی به دادگستری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش استانی و یک روزه پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی در حوزه املاک و خودرو ظهر یکشنبه به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با حضور رییس کل دادگستری و جمعی از مسئولین و اعضا اصناف املاک و خودرو برگزار شد.

پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی دادگستری ورودی بالای پرونده ها است، اظهار کرد: معتقدیم برای کاهش وردی پرونده ها در جرایم مختلف به جای مدیریت پرونده ها باید اختلافات را مدیریت کرد.

وی افزود: این مهم کمک خواهد کرد پرونده ای در دادگستری تشکیل نشود و خود مردم با ظرفیت های خوبی که از بزرگان و ریش سفیدان دارند اختلافات را به مصالحه بکشانند.

رییس کل دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: هر پرونده ناشی از یک اختلاف است و ما می توانیم منشأ اختلاف را تشخیص دهیم و با مدیریت آن از تشکیل پرونده جلوگیری کنیم و این امر مهم به راحتی مردم و رفاه اجتماعی کمک خواهد کرد.

توسلی زاده گفت: حدود چهار سال پیش به این نتیجه رسیدم که بیش از 80 درصد از روابط حقوقی بین مردم از جمله عقود و ایقاعات در مشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک ساماندهی مشاورین املاک به کاهش پرونده های ورودی به دادگستری

کمک ساماندهی مشاورین املاک به کاهش پرونده های ورودی به دادگستری