مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:352023-05-30سياسي

برنامه های صحرایی منطبق با سند تحول بنیادین است


در سال های اخیر بزرگترین مطالبه مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین بوده است که برنامه های وزیر پیشنهادی منطبق با این سند است.

- نماینده مردم نایین در مجلس گفت: در سال های اخیر بزرگترین مطالبه مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین بوده است که برنامه های وزیر پیشنهادی منطبق با این سند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، الهام آزاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه 9 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: در سال های اخیر بزرگترین مطالبه مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین بوده است.

وی بیان کرد: مدرسه مهمترین سنگر انقلاب است که نیازمند تحول است و اگر امروز به داد آن نرسیم، فردا بسیار دیر خواهد بود.

اکنون که دشمنان خارجی و داخلی انقلاب پروژه تعطیل سازی مدارس را کلید زده اند، نیازمند مدیری شجاع و کاردان هستیم که در عین احیای مدارس کشور و مقابله با پروژه تعطیل سازی مدارس، به صورت جدی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را اجرا کند.

نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با کارهای نمایشی و تبلیغاتی شدنی نیست و تحول نیازمند وزیری است که برنامه ای نوآورانه و هوشمندانه بر اساس سند تحول ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های صحرایی منطبق با سند تحول بنیادین است

برنامه های صحرایی منطبق با سند تحول بنیادین است