مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-03سياسي

برگزاری دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان مرکزی


دهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور همزمان با سراسر کشور، به همت جهاددانشگاهی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی دهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور همزمان با سراسر کشور، به همت جهاددانشگاهی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این آزمون برای جذب نیرو در استان مرکزی برای هفت دستگاه اجرایی روز جمعه 12 تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

انسیه صالحی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این خصوص به ایسنا گفت: 1689 نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 772 نفر آقا و 917 نفر خانم بودند که برای به دست آوردن 136 شغل محل به رقابت پرداختند.

وی افزود: دهمین آزمون فراگیر استخدامی در استان مرکزی به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان در محل دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.

به گفته وی، نتایج اولیه آزمون توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی در دهه دوم تیرماه 1402 اعلام می شود و بنا بر مندرجات دفتر چه راهنمای ثبت نام و براساس نوع دستگاه پذیرفته شدگان به میزان 3 الی 5 برابر ظرفیت مورد نیاز، متقاضیان جهت انجام مصاحبه به دستگاه اجرایی معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان مرکزی

برگزاری دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان مرکزی