مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-04سياسي

دشمن از تاثیر جهانی انقلاب اسلامی در هراس است


استکبار جهانی در تلاش است که به اسلام، برای جلوگیری از تاثیری انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی ضربه بزند ولی مکر آن ها به خودشان باز می گردد و ملت ما پیروز و سربلند با رهبری آیت الله خامنه ای ک به اهداف عالی انقلاب اسلامی خواهند رسید.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: استکبار جهانی در تلاش است که به اسلام، برای جلوگیری از تاثیری انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی ضربه بزند ولی مکر آن ها به خودشان باز می گردد و ملت ما پیروز و سربلند با رهبری آیت الله خامنه ای ک به اهداف عالی انقلاب اسلامی خواهند رسید.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار امروز در مراسم رحلت امام خمینی(ره) که در مصلی شهر ایلام برگزار شد،اظهار کرد: امام خمینی(ره) بزرگ مردی است که کاخ ستمگران را در هم کوبید و باعث امید مستضعفان شد و پرچم اسلام را در سراسر دنیا گسترش داده و رابطه ای را با خدا و مردم ایجاد کرد که نشان داد هر کسی که با خدا باشد خدا در دل های مردم، محبت او را ایجاد می کند.

وی گفت: وجود امام یک آیه بزرگ خداشناسی است و تا زمانی که آرامش یافت قیام بزرگی علیه مستکبران بود، هیچ قدرتی نتوانست بر او آسیبی برساند، همه کاری کردند ولی بعد از8 دهه عمر طبیعی به دیدار حق شتافت، این نشانه فردی است که به جز خدا، ترسی نداشته باشد و امام موفقیتی را به وجود آورد که هیچ کدام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از تاثیر جهانی انقلاب اسلامی در هراس است

دشمن از تاثیر جهانی انقلاب اسلامی در هراس است