مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:202023-05-28اقتصادي

تسهیلات 10 میلیون تومانی بدون کارمزد است


مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: تمام وام های صندوق امداد ولایت برای خانواده های نیازمند و رفع مشکلات گروه های آسیب پذیر، تا سقف 10 میلیون تومان صفر درصد است.

- ایسنا/اردبیل مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: تمام وام های صندوق امداد ولایت برای خانواده های نیازمند و رفع مشکلات گروه های آسیب پذیر، تا سقف 10 میلیون تومان صفر درصد است.

قدیر حسن زاده هفتم خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته تسهیلات پرداخت شده صندوق امداد ولایت به تعداد 6 هزار و 133 فقره و به ارزش 76 میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات در قالب وجوه اداره شده و در حوزه اشتغال و خودکفایی، حمایتی، ودیعه مسکن، بهداشت و درمان، مسکن، فرهنگی و خیران امداد پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل ارائه خدمات الکترونیکی بانک را متنوع و در مسیر رضایت بخشی مشترکان اعلام کرد و افزود: در ایام کرونا کارت های بانکی مشترکان را که مهلت انقضای آنها رسیده بود تمدید کردیم تا بعد از کرونا در سریع ترین زمان با مراجعه به شعب دیجیتالی این صندوق اقدام به تعویض کارت کنند.

حسن زاده بیان کرد: در این شعبه دیجیتالی، برای مشتریان خدمات متنوع نظیر صدور کارت المثنی، صدور کارت پرداخت اقساط، فعالسازی اینترنت بانک، مشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات 10 میلیون تومانی بدون کارمزد است

تسهیلات 10 میلیون تومانی بدون کارمزد است