مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 23:302023-06-14سياسي

امیرعبداللهیان: در ونزوئلا، 26 سند همکاری امضا کردیم


حسین امیرعبدالهیان روز چهارشنبه در گفت وگویی در حاشیه سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین یکی از توجهات دولت سیزدهم را سیاست خارجی متوازان و اختصاص اولویت دیپلماسی اقتصادی عنوان کرد و گفت: - در این چارچوب ها، دیدارها و مذاکرات رییس جمهور و وزرا در ونزوئلا، 26 سند به امضا رسید که تمرکز اصلی این اسناد حول مباحث اقتصادی تجاری و فن آوری و علمی بود.

وزیر امور خارجه گفت: آمریکای لاتین یک بازار بکر و ظرفیت مهم برای ایران است و در این چارچوب ها، دیدارها و مذاکرات رییس جمهور و وزرای ایران در ونزوئلا، 26  سند به امضا رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسین امیرعبدالهیان روز چهارشنبه در گفت وگویی در حاشیه سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین یکی از توجهات دولت سیزدهم را سیاست خارجی متوازان و اختصاص اولویت دیپلماسی اقتصادی عنوان کرد و افزود: در این چارچوب ها، دیدارها و مذاکرات رییس جمهور و وزرا در ونزوئلا، 26 سند به امضا رسید که تمرکز اصلی این اسناد حول مباحث اقتصادی تجاری و فن آوری و علمی بود.

  وزیر امور خارجه گفت: ونزوئلا دروازه فعالیت تجاری ایران در منطقه آمریکای لاتین و حوزه کاراییب است.

از جمیت 600 میلیون نفری و بازاری با این وسعت صحبت می کنیم که متقابلا آمریکای لاتین و کشورهای دوست ما در این منطقه از طریق جمهوری اسلامی ایران به بازارهای غرب آسیا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: در ونزوئلا، 26 سند همکاری امضا کردیم

امیرعبداللهیان: در ونزوئلا، 26 سند همکاری امضا کردیم