مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-01سياسي

سیاست های مسئولان باید انعکاس دهنده انتظارات و مشکلات مردم باشد


رییس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی گفت: به کف جامعه رفتن و با مردم بودن، خوب است اما مهم از آن این است که سیاست های مسئولان، انعکاس دهنده انتظارات و مشکلات مردم باشد که در این صورت زمینه مشارکت مردم در اجرای این سیاست ها و برنامه ها بیشتر خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی گفت: به کف جامعه رفتن و با مردم بودن، خوب است اما مهم از آن این است که سیاست های مسئولان، انعکاس دهنده انتظارات و مشکلات مردم باشد که در این صورت زمینه مشارکت مردم در اجرای این سیاست ها و برنامه ها بیشتر خواهد شد.

حسن بختیاری روز پنجشنبه، 11 خردادماه در گردهمایی استانی چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی حکمرانی متعالی با بیان این که حکمرانی متعالی یک نسخه ارتقا یافته یا پسامدیریت دولت نوین است، اظهار کرد: رابطه دولت و ملت ها عمدتا رابطه اقتداری بوده و رابطه مربوطه در حوزه حکمرانی، تعامل همزمان از بالا به پایین و از پایین به بالا است.

در این رویکرد تعاملی، حضور مردم تزیینی نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: انعکاس انتظارات مردم در سیاست ها و سخنان مسئولان را می توان در سخنرانی های حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز مشاهده کرد که در این صورت می توان به سهولت به اهداف در حوزه سیاستگذاری ها رسید و حتی در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های مسئولان باید انعکاس دهنده انتظارات و مشکلات مردم باشد

سیاست های مسئولان باید انعکاس دهنده انتظارات و مشکلات مردم باشد