مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-13بين الملل

علمای یمن:آمریکا بنیان خانواده را در جوامع اسلامی نشانه گرفته است


انجمن علمای یمن ضمن محکوم کردن حمایت آشکار رییس جمهور آمریکا از ابتذال و انحرافات اخلاقی، تأکید کرد که این مسأله نشان دهنده زوال قریب الوقوع این کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، انجمن علمای یمن، حمایت آمریکا از انحرافات جنسی و ابتذال گرایی را محکوم کرد و آن را تحولی نفرت انگیز و جنگ علیه ارزش ها، اخلاقیات و فطرت پاک انسانی توصیف کرد.

انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای تأکید کرد: اعلام رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه مردم این کشور ملتی همجنس گرا هستند و تشویق آشکار او به بی اخلاقی و ابتذال، نشان دهنده نابودی قریب الوقوع آمریکا است.

این انجمن بار دیگر بر اهمیت مصونیت جامعه مسلمانان در مقابل جنگ نرم تاکید کرد و افزود که دولت و علما باید مسئولیت آموزشی خود را در قبال خطر آمریکا در بخش امنیت خانواده و اجتماع را به عهده بگیرند.

در بخش دیگری از بیانیه انجمن علمای یمن آمده است: دولت آمریکا جوامع اسلامی را هدف قرار می دهد، پیوندهای برادری و خانوادگی آنها را از بین می برد و ایمان و هویت انسانی آنها را مسخ می کند.

علمای یمن همچنین به رژیم های دست نشانده آمریکا در منطقه نسبت به همراهی با گرایش آمریکا در گسترش فحشا هشدار دادند و تأکید کردند که ملت های اسلامی باید علیه خیانت و عادی سازی حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای یمن:آمریکا بنیان خانواده را در جوامع اسلامی نشانه گرفته است

علمای یمن:آمریکا بنیان خانواده را در جوامع اسلامی نشانه گرفته است