مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-09سياسي

تحقق وعده آبی دولت مردمی در آذربایجان شرقی


طرح تامین و انتقال آب شرب به شهرستان میانه با دستور رییس جمهور و حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یوسف غفارزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در رابطه با اهمیت اجرای این طرح مهم آبی در استان  اظهار کرد: طرح اولویت دار تامین و انتقال آب شرب میانه به عنوان یکی از مصوبات استان آذربایجان شرقی در سفر نخست ریاست جمهوری تامین اعتبار شده بود، در کمترین زمان ممکن و در دومین سفر ریاست جمهوری افتتاح شد.

وی ادامه داد: این طرح شامل پروژه تامین آب توسط سد گرمی چای، تصفیه خانه و در نهایت انتقال آب به شهر میانه به منظور تامین بخش عمده آب شرب و بهداشتی شهر میانه و مراکز جمعیتی واقع در مسیر به تعداد 200 هزار نفر است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: خط انتقال این طرح به طول 49 کیلومتر با لوله های 800 و 900 میلی متری بوده و تا ظرفیت 10 میلیون مترمکعب در سال برای افق 1425 آب را انتقال می دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون 250 میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده که با بروزرسانی آن، مجموع هزینه های مربوطه شامل 1000 میلیارد تومان می شود، ادامه داد: تصفیه خانه این طرح با ظرفیت 450 لیتر در ثانیه شامل یک واحد و خط انتقال از تصفیه خانه تا مخزن شهر نیز دارای ظرفیت 900 لیتر در ثانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق وعده آبی دولت مردمی در آذربایجان شرقی

تحقق وعده آبی دولت مردمی در آذربایجان شرقی