مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-16سياسي

انتقاد از وضعیت مبلمان شهری خرم آباد


نماینده ولی فقیه در لرستان با انتقاد شدید از وضعیت مبلمان شهری خرم آباد، گفت: چرا باید تمام مسائل ریز و درشت را در خطبه ها بیان کنم و تذکر بدهم؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی و با تاکید بر اینکه جامعه وقتی اسلامی می شود که مسئولان و کارگزاران آن اسلامی باشد، اظهار داشت: اگر مسئولان با تراز اسلامی حرکت کنند از جوانان و اقشار مختلف مردم هم این انتظار می رود که در تراز حرکت کنند.

همه تلاش کنند که اسباب ازدواج جوانان را فراهم کنند وی با اشاره به مناسبت شهادت امام محمد تقی (ع) گفت: اگر کسی که می خواهد زیر پرچم و ولایت جواد الائمه باشد باید ولایت امام جواد (ع) را به تمام معنا بپذیرد، پذیرش ولایت ایشان انسان را از رذائل به سمت فضائل سوق می دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، بیان داشت: در زیر پرچم امام جواد (ع) بودن غفلت را تبدیل به حضور، جهل را تبدیل به علم، کبر را تبدیل به تواضع، بخل را تبدیل به انفاق، حرص را تبدیل به قنائت و… می کند.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، گفت: ماه ذی الحجه، ماه دعا، مناجات، استغفار و گشایش در امور شیعیان و مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از وضعیت مبلمان شهری خرم آباد

انتقاد از وضعیت مبلمان شهری خرم آباد