مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:402023-05-29سياسي

خبرگزاری رسمی آموزش و پرورش: وزیر پیشنهادی بهترین گزینه است


چنانچه این خبرگزاری غیر دولتی می بود می توانست نظر کارشناسان را درباره گزینه پیشنهادی منعکس کند حال آن که وابستگی تشکیلاتی به وزارت آموزش و پرورش چاره ای باقی نگذاشته جز این که استقبال اداری و تشکیلاتی از وزیر پیشنهادی را به «کارشناسان و صاحب نظران و فرهنگیان» نسبت دهد.

- خبرگزاری رسمی آموزش و پرورش: وزیر پیشنهادی بهترین گزینه است چنانچه این خبرگزاری غیر دولتی می بود می توانست نظر کارشناسان را درباره گزینه پیشنهادی منعکس کند حال آن که وابستگی تشکیلاتی به وزارت آموزش و پرورش چاره ای باقی نگذاشته جز این که استقبال اداری و تشکیلاتی از وزیر پیشنهادی را به کارشناسان و صاحب نظران و فرهنگیان نسبت دهد.

پانا نوشت:  رضامراد صحرایی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش بنا به اذعان کارشناسان، صاحبنظران، نمایندگان مجلس و بسیاری از فرهنگیان و معلمان، از تخصص، صلاحیت و توانمندی کافی و لازم برای ایجاد تحول در آموزش و پرورش بهره مند است.

  این خبرگزاری اضافه کرده است:  بسیاری از صاحبنظران، صحرایی را بهترین گزینه برای ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت می دانند و امیدوار به تایید صلاحیت او از سوی مجلس.

صاحب امتیاز پانا سازمان دانش اموزی وابسته به وزارت آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری رسمی آموزش و پرورش: وزیر پیشنهادی بهترین گزینه است

خبرگزاری رسمی آموزش و پرورش: وزیر پیشنهادی بهترین گزینه است