مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-13ورزشي

شایعات نقل و انتقالاتی سپاهان؛ از قطر تا ترکیه


با آغاز فصل نقل و انتقالات، بازار داغ شایعات برپا شده و در این میان اسامی زیادی به تیم فوتبال سپاهان پیوند داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران به صورت رسمی آغاز شد و بازار داغ شایعات از همین ابتدا به راه افتاده است؛ در این گزارش قصد داریم به بررسی عملکرد بازیکنانی بپردازیم که نامشان به نوعی با سپاهان پیوند خورده است.

زوج دفاعی الاهلی قطر در روز های گذشته شایعاتی در خصوص پیشنهاد سپاهان به شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان که به تازگی از تیم الاهلی قطر جدا شدند، مطرح شد؛ جذب خلیل زاده توسط مسعود سعیدی مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان تکذیب شد اما در مورد کنعانی زادگان همچنان گمانه زنی ها ادامه دارد.

کنعانی زادگان که 29 سال دارد، در مدت 2 سال حضور در الاهلی قطر در 41 بازی به میدان رفته و 7 گل نیز به ثمر رسانده است.

کاوه رضایی و 6 ماه سکونشینی بحث حضور کاوه رضایی در سپاهان به نیم فصل لیگ بیست و دوم بر می گردد، جایی که به نظر می رسید قرارداد این بازیکن با تراکتور به پایان رسیده و ملی پوش سابق کشورمان از بین سپاهان و استقلال یک تیم را برای ادامه فصل انتخاب خواهد کرد؛ اما قرارداد پیچیده ای که این بازیکن در ابتدای فصل با استقلال و تراکتور به امضا رسانده بود مانع از جدایی کاوه از تراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعات نقل و انتقالاتی سپاهان؛ از قطر تا ترکیه

شایعات نقل و انتقالاتی سپاهان؛ از قطر تا ترکیه