مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-01اقتصادي

روند ورود ایرانی ها به چین آسان می شود؟


پس از آنکه با کاهش محدودیت های کرونایی در چین، امکان سفر هیات های تجاری ایران به این کشور بار دیگر فراهم شده، حالا بخش خصوصی در تلاش است تا روند ورود به این کشور را نیز تسهیل کند.

- پس از آنکه با کاهش محدودیت های کرونایی در چین، امکان سفر هیات های تجاری ایران به این کشور بار دیگر فراهم شده، حالا بخش خصوصی در تلاش است تا روند ورود به این کشور را نیز تسهیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شو کیسونگ، رایزن بازرگانی سفارت چین با حضور در اتاق ایران با نیلوفر اسدی، سرپرست معاونت بین الملل اتاق ایران و مجید رضا حریری، رییس اتاق مشترک ایران و چین دیدار و گفت وگو کرد.

سرپرست معاونت بین الملل اتاق ایران در این نشست با توجه به اهمیت توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و چین خواستار تسهیل صدور روادید تجار ایرانی از سوی چین شده و گفت: با توجه به کاهش محدودیت های کرونا از سوی چین و امکان سفر به این کشور، تقاضا برای دریافت روادید تجاری از چین افزایش یافته و باعث طولانی شدن فرایند اخذ روادید شده است.

نیلوفر اسدی افزود: با توجه به اینکه اعضای اتاق در فرایندهای عضویت در اتاق احراز صلاحیت شده اند، فرایند صدور روادید می تواند برای آن ها تسهیل شود.

اتاق ایران می تواند با همکاری اتاق مشترک ایران و چین و بخش بازرگانی و کنسولی سفارت چین، برای رفع این مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ورود ایرانی ها به چین آسان می شود؟

روند ورود ایرانی ها به چین آسان می شود؟