مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:002023-05-28اقتصادي

صنایع فارس به تعهدات خود برای ایجاد مولدهای برق عمل کنند


عدم اجرای تعهدات صنایع در مولد سازی برق قابل قبول نیست و استان را دچار مشکلات تأمین برق می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد هادی ایمانیه روز یکشنبه در نشست شورای انسجام بخشی مدیران آب و برق وزارت نیرو در استان فارس با اشاره به اینکه صنایع به تعهدات خود در خصوص مولدهای برق عمل کنند؛ بیان کرد: تولید و مصرف برق صنایع بزرگ در فارس باید بیشتر و بهتر مدیریت شود تا با مشکل تنش برقی در تابستان مواجه نشویم، صنایع استان باید کار پیشگیرانه انجام دهند تا از تابستان پیش رو بدون خاموشی برق عبور کنیم.

در این حوزه باید از ظرفیت های بخش خصوصی و مولدهای که دارند بیشتر استفاده شود، دستگاه های مسؤول هم سوخت این مولدها را تأمین کنند تا اطمینان بیشتری در تأمین برق تابستانی داشته باشیم.

ایمانیه اضافه کرد: صنایع فارس باید با امضای تفاهم نامه برای مدیریت بهینه مصرف برق پای کار مدیریت مصرف بیایند، همیشه با ارشاد و خواهش کار جلو نمی رود، نیروگاه ها و مولدهای این صنایع باید فعال شوند و صنایع بزرگ به تعهدات خود در تولید برق پایبند باشند.

استاندار فارس، انتقال نیروگاه شیراز و بهسازی و بازسازی آن را نیاز به تعریف طرح جامع دانست و گفت: باید مستندات در این زمینه تدوین و پیگیری شود تا به نتیجه برسد، زمین این منطقه کفایت مولد سازی هم دارد، باید به گون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع فارس به تعهدات خود برای ایجاد مولدهای برق عمل کنند

صنایع فارس به تعهدات خود برای ایجاد مولدهای برق عمل کنند