مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-13سياسي

واحد های دانشگاه آزاد در طرح یکپارچه سازی نیستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی شمسی پور در توضیح یکپارچه شدن دانشگاه های 3 استان گفت: هنوز انجام نشده، در سه استان مطالعه و بررسی شروع شده است و کار بخوبی پیش رفته استاندار، - سخنگوی وزارت علوم درباره یکپارچه شدن دانشگاه های 3 استان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی شمسی پور در توضیح یکپارچه شدن دانشگاه های 3 استان گفت: هنوز انجام نشده، در سه استان مطالعه و بررسی شروع شده است و کار بخوبی پیش رفته استاندار، نمایندگان و نماینده، ولی فقیه در استان و آموزش عالی استان همه باید هماهنگ و یکصدا شوند، انشالله به محض قطعی شدن اعلام خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا واحد های دانشگاه آزاد نیز با دانشگاه های استان های مربوطه یکپارچه خواهند شد یا خیر افزود: خیر واحد های دانشگاه آزاد در این طرح نیستند.

سخنگوی وزارت علوم درباره اینکه آیا واحد های غیرانتفاعی استان ها نیز با دانشگاه های استان ها یکپارچه خواهند شد یا خیر افزود: این واحد ها خصوصی هستند و از قانون خاص خودشان تبعیت می کنند و امکان یکپارچه شدن آن ها در دانشگاه های سراسری وجود ندارد.

وی همچنین افزود: برنامه وزارت علوم برای فنی حرفه ای ها و پیام نور های استان ها مجزا است و به سبک و سیاق دیگری اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد های دانشگاه آزاد در طرح یکپارچه سازی نیستند

واحد های دانشگاه آزاد در طرح یکپارچه سازی نیستند