مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-03پزشكي

مراجعه 1085 نفر به مراکز پایش سلامت شهرستان تویسرکان


همدان_مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان گفت: سال گذشته 1085 نفر به مراکز پایش سلامت مراجعه کردند که 82 درصد آنان با مشکلات جدی تیرویید مواجه بودند.

- محمد ربیع یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه کمتر از یک دهم درصد مراجعه کنندگان مرکز پایش سلامت تویسرکان دچار مشکلات تیروییدی هستند افزود: این افراد پس از شناسایی تحت درمان قرارگرفته و اگر به موقع به مراکز پایش سلامت در سطح شهرستان مراجعه نمی کردند و از وضعیت خود مطلع نمی شدند شاید با وضعیتی به مراتب بدتر و غیرقابل جبران مواجه می شدند.

وی مطرح کرد: پس از مشکلات تیرویید که بیشترین درصد را به خود اختصاص داده است، کبد چرب هم در بین مراجعه کنندگان شیوع قابل توجهی داشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان یادآور شد: روزانه 10 نفر به مراکز پایش سلامت شهرستان مراجعه می کنند که 858 نفر مراجعه کنندگان بانوان و 842 درصد آنها را آقایان تشکیل می دهند.

ربیع یگانه خاطرنشان کرد: با عنایت به کمبود منابعی که در حوزه درمان وجود دارد هر چه بتوان زمان بروز بیماری ها و عوارض را به حداقل برسانیم خدمت بزرگی به حوزه درمان و پزشکی کرده ایم.

وی متذکر شد: در پایش سلامت تلاش می شود تا با انجام آزمایش های متعدد و مختلف مشکلات احتمالی افراد را قبل از اینکه دچار بیماری شوند تشخیص و به آنان تذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 1085 نفر به مراکز پایش سلامت شهرستان تویسرکان

مراجعه 1085 نفر به مراکز پایش سلامت شهرستان تویسرکان