مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:252023-05-31اقتصادي

320 میلیارد تومان صرف بهبود راه ها و زیرساخت های کرمانشاه برای اربعین می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اجرای بیش از 15 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 320 میلیارد تومان جهت بهبود وضعیت راه ها و زیرساخت های استان برای ایام اربعین خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اجرای بیش از 15 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 320 میلیارد تومان جهت بهبود وضعیت راه ها و زیرساخت های استان برای ایام اربعین خبر داد.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در نظر گرفته شدن 320 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی جهت بهبود راه ها و زیرساخت های استان برای ایام اربعین، گفت: بالغ بر 15 پروژه اصلی در این زمینه تعریف کرده ایم.

وی ادامه داد: این اعتبارات عمدتا برای توسعه زیرساخت ها و بهبود محورهای مواصلاتی استان در مسیر تردد زوار اربعین از ورودی استان تا مرز خسروی و به سمت مهران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون 150 میلیارد تومان از این رقم تخصیص یافته، ابراز امیدواری کرد با پیشرفت پروژه ها مابقی اعتبار نیز اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه کار اجرایی برخی از این طرح ها به اتمام رسیده و برخی نیز بین 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته همه این پروژه ها تا قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 میلیارد تومان صرف بهبود راه ها و زیرساخت های کرمانشاه برای اربعین می شود

320 میلیارد تومان صرف بهبود راه ها و زیرساخت های کرمانشاه برای اربعین می شود