مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-14فرهنگي

جشنواره منطقه ای سینمای جوان را به هرمزگان واگذار می کنیم


آمادگی داریم که جشنواره منطقه ای سینمای جوان را به استان هرمزگان واگذار کنیم و 50 درصد هزینه ها را نیز خودمان در تهران تامین خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور امروز در جریان سفر به هرمزگان و در دیدار با استاندار هرمزگان اظهار کرد: تلاش داریم تا شمار سینماهای کشور را تا پایان این دولت به یک هزار سالن برسانیم و تاکنون 200 سالن به ظرفیت سینماهای کشور در این دولت افزوده شده است.

وی با تجلیل از تلاش های مهدی دوستی استاندار هرمزگان، از وی به عنوان یکی از بهترین مدیران کشور یاد کرد که گام های مهمی برای توسعه کشور برداشته است و رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز از ایشان تجلیل کرده اند.

رییس سازمان سینمایی کشور با اشاره به نقل و قولی از شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: شهدا حی و زنده هستند و تلاش برای آن ها قطعا آثار و برکات بسیار ارزنده ای را به همراه دارد.

خزاعی با بیان اینکه سفر به هرمزگان، نوزدهمین سفر استانی اش است، گفت: شعار محوری دولت سیزدهم در بحث فرهنگ، عدالت محوری است و بر همین مبنا تلاش می کنیم در تمام استان ها حضور پیدا کنیم و مشکلات استان ها را بررسی کنیم .

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: هرمزگان استان پر استعدادی در حوزه فرهنگ و هنر است، اما فرصت بروز و ظهور هنرمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره منطقه ای سینمای جوان را به هرمزگان واگذار می کنیم

جشنواره منطقه ای سینمای جوان را به هرمزگان واگذار می کنیم