مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:402023-05-30سياسي

توقیف 30فروند شناور متخلف و بدون مجوز در حوزه صید آبهای هرمزگان


سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف 30 فروند شناور متخلف و بدون مجوز صیادی در آبهای هرمزگان در دو ماهه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سروان مهرداد رامش جان با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی و تجهیزات در این یگان در کنار گستردگی نوارساحلی هرمزگان، برخورداری این استان از بزرگترین ناوگان صیادی کشور، بیشترین صیاد و بنادر صیادی در سطح کشور گفت: حفاظت از منابع و ذخایر آبزیان در آبهای تحت حاکمیت جهموری اسلامی ایران و همچنین ایجاد آرامش دریا در حوزه صید و صیادی از مهمترین وظایف این یگان است که با تعصب و تلاش مجموعه شیلات هرمزگان با وجود همه کمبود و کاستی ها به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

وی افزود: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری 28 فروند شناور صیادی متخلف، 2 فروند شناور بی هویت و 3 دستگاه خودرو سبک توقیف شده است.

رامش جان با بیان اینکه برای کلیه شناورهای توقیفی پرونده تشکیل شده است گفت: پرونده های توقیفات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان پس از تشکیل پرونده به کمیسیون تخلفات شیلات هرمزگان و یا برحسب نیاز به دستگاه قضا معرفی شده اند.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان کشف 16 جفت تخته ترال قایق، 18 دستگاه تور ترال قایق،، 4 دستگاه پرساین و 614 طاقه تور منوفلامنت و 2335 کیلوگرم ماهی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 30فروند شناور متخلف و بدون مجوز در حوزه صید آبهای هرمزگان

توقیف 30فروند شناور متخلف و بدون مجوز در حوزه صید آبهای هرمزگان