مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-06اقتصادي

نظارت بر توزیع آرد و نان در استان ایلام تشدید می شود


نظارت بر توزیع آرد و نان در استان ایلام تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا ظهر روز سه شنبه در کارگروه آرد و نان استان با تاکید بر افزایش دقت در کیفیت پخت نان، گفت: نظارت بر توزیع آرد و کیفیت پخت نان در ایلام تشدید و با جدیت تمام با نانوایی متخلف که در این راستا سهل انگاری می کنند برخورد می شود.

وی در ادامه افزود: سال گذشته 50 نانوایی استان با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید تجهیز و بهداشت محیطی این نانوایی مورد بازرسی و پایش قرار گرفت.

استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام از نظر کیفیت آرد رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: به دلیل بهترین و مرغوب ترین گندم کشور در ایلام برداشت می شود باید شاهد عرضه بهترین نان در استان باشیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: برای ارتقا کیفیت نان، تمامی عوامل نانوایی های سطح استان باید آموزش های لازم را فرا گیرند و کارت مهارت اخذ کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه تاکید کرد: از فردا با حضور تمامی اعضای کارگروه آرد و نان تدابیر لازم برای برگزاری میز خدمت نان در ایلام اتخاذ و مشکلات و مسایل نانوایی ها در ایلام در میز نان با حضور کارشناسان برطرف می شود و همچنین در این میز خدمت به مشکلات نانوایی ها و سوالات در خصوص سامانه نانینو (سامانه نظارت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر توزیع آرد و نان در استان ایلام تشدید می شود

نظارت بر توزیع آرد و نان در استان ایلام تشدید می شود