مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-10سياسي

تقدیر از خدمات پزشکی سپاه در چاروسا


امام جمعه قلعه رییسی از تقدیر از خدمات پزشکی سپاه در چاروسا قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه و جمعی از پاسداران به همراه بخشدار چاروسا و رییس آموزش و پرورش چاروسا با امام جمعه قلعه رییسی دیدار کردند.

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رییسی در این دیدار ضمن خیر مقدم عنوان کرد: سپاه در تمامی سالهای اخیر تاثیر بسزایی در کشور داشته و جهان اسلام مدیون این نهاد مقدس هستند و از زمان جنگ تا امروز که در جنگ اقتصادی هستیم نقش سپاه در رفع مشکلات ملموس است.

  وی از اقدام بسیج سازندگی در خصوص ارائه خدمات پزشکی تشکر کرد و با بیان اینکه امیدواریم روند کار ادامه داشته باشد و به مناطق محروم که پزشک متخصص کمتر دارند رسیدگی شود.

حیدرخواه گفت: متاسفانه کرایه در سطح بخش بسیار بالاست و برای خدمات پزشکی هم با مشکل روبرو می شوند که توجه بیشتری صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: مهمترین مشکل کشاورزان کمبود امکانات برای شالیزار است که باید توجه شود و باید به کشاورزان کمک شود و باید با روحیه جهادی امیدآفرینی صورت گیرد.

سرهنگ پوربهشت فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در این نشست گفت: به همت بسیج سازندگی شهرستان تعدادی از پزشکان شهرستانی و استانی در جهت ارائه خدمت به مردم بخش ورود کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از خدمات پزشکی سپاه در چاروسا

تقدیر از خدمات پزشکی سپاه در چاروسا