مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-12اجتماعي

استانداری البرز: بازگشایی جاده چالوس تا چند روز آینده ممکن نیست


علی رغم تلاش نیروهای مستقر در جاده چالوس، به نظر نمی رسد امکان بازگشایی این مسیر طی چند روز آینده فراهم شود ولی شرایط دسترسی محلی و بومی از مسیرهای جایگزین فراهم شده است.

- علی رغم تلاش نیروهای مستقر در جاده چالوس، به نظر نمی رسد امکان بازگشایی این مسیر طی چند روز آینده فراهم شود ولی شرایط دسترسی محلی و بومی از مسیرهای جایگزین فراهم شده است.

مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: علی رغم تلاش نیروهای مستقر در جاده، به نظر نمی رسد امکان بازگشایی این مسیر طی چند روز آینده فراهم شود ولی شرایط دسترسی محلی و بومی از مسیرهای جایگزین فراهم شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر غفاری با اشاره به اینکه در سیل اخیر جاده چالوس حدود 1200 دستگاه خودرو گرفتار شده بودند، اظهار کرد: پنج مورد از این خودروها به طور کامل در میان گل و لای مدفون شده و چند مورد هم در سد کرج گیر کرده بودند که خوشبختانه سرنشینان آنها نجات پیدا کردند.

  وی ادامه داد: به واسطه ریزش سنگ، اغلب تونل های محور کرج- چالوس مسدود شده بود که با همکاری عوامل راهداری و سایر نیروهای اعزامی در حال حاضر تنها دو تونل مسدود است که تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

  وی افزود: وضعیت ریزش سنگ در تونل شماره 2 این محور به گونه ای است که تا سقف این تونل شاهد انباشتگی سنگ و خاک هستیم و بدیهی است ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری البرز: بازگشایی جاده چالوس تا چند روز آینده ممکن نیست

استانداری البرز: بازگشایی جاده چالوس تا چند روز آینده ممکن نیست