مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 20:302023-06-17اقتصادي

افزایش پاسگاه های مرزی برخوردار از گاز طبیعی در گلستان


رییس اجرای طرح های شرکت گاز گلستان از تلاش برای افزایش پاسگاه های مرزی برخوردار از گاز طبیعی در استان خبر داد و گفت: تاکنون 8 پاسگاه در نقطه صفر مرزی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

- ایسنا/گلستان رییس اجرای طرح های شرکت گاز گلستان از تلاش برای افزایش پاسگاه های مرزی برخوردار از گاز طبیعی در استان خبر داد و گفت: تاکنون 8 پاسگاه در نقطه صفر مرزی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

سیدرسول ربوسه عصر امروز شنبه 27 خرداد ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا بر تداوم اجرای طرح های شرکت گاز استان گلستان برای برخورداری آحاد مختلف جامعه از نعمت گاز طبیعی اشاره و اظهار کرد: در راستای تداوم نهضت گازرسانی به اقصی نقاط استان، گازرسانی به نوار مرزی استان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات گازرسانی به دو پاسگاه در نوار مرزی در مرحله طراحی و اخذ مجوزهای مربوطه است، ادامه داد: پیش از این هشت پاسگاه در نقطه صفر مرزی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند که با تکمیل شدن پروژه جدید این رقم به 10 پاسگاه مرزی بهره مند از این نوع انرژی افزایش می یابد.

رییس اجرای طرح های شرکت گاز گلستان با تأکید بر اینکه طرح مذکور در کنار گازرسانی به روستاهای مرزی استان که جزء مناطق کمتر برخوردار از خدمات رفاهی هستند، کار گازرسانی به پاسگاه های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پاسگاه های مرزی برخوردار از گاز طبیعی در گلستان

افزایش پاسگاه های مرزی برخوردار از گاز طبیعی در گلستان