موضوعات داغ: - همسان سازي حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - بازنشستگان كشوري - باشگاه استقلال - نقل و انتقالات استقلال - انتخابات رياست جمهوري - آتيلا حجازي - انتقالات استقلال - داروهاي لاغري - شوراي اداري استان كرمانشاه - رشت آباد - يادواره شهيد آبروي محله - شركت نفت ايرانول - دستگيري باند سارقان - بردستان - حل مشكل استراماچوني - بهبودي - امير پوردستان - صادرات خراسان رضوي - تيم فوتبال استقلال ملاثاني - رييس سابق شوراي امنيت داخلي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:552023-05-30سياسي

روح الامینی: صحرایی مدیری با اراده و با تجربه است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از مدرسه عشایری تا دانشگاه کار کرده و به همه سطوح وزارتخانه به خوبی آشنا است.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از مدرسه عشایری تا دانشگاه کار کرده و به همه سطوح وزارتخانه به خوبی آشنا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین روح الامینی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش به وزیری نیاز دارد که همانطوری که رییس مجلس شورای اسلامی تاکید داشتند تغییرات مکرر در این وزارتخانه همانند سال های گذشته رقم نخورده و این وزیر ثبات داشته باشد.

از سوی دیگر وزیر آموزش و پرورش باید شجاع باشد و با همکاری یک تیم قوی بتواند مسائل بر زمین مانده معلمان و دانش آموزان را دنبال کند و حق و حقوق معلمان و دانش آموزان را احیاء کند.

وی در ادامه اظهار کرد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نسبت به معدل کل کابینه و نسبت به کسانی که در اوایل مجلس یازدهم به ما معرفی شدند معدل بسیار بالاتری دارد از سوی دیگر عنصر عزم و اراده نیز بسیار مهم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای صحرایی کار خود را از روستا شروع کرده و از مدرسه عشایری تا دانشگاه پیش رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح الامینی: صحرایی مدیری با اراده و با تجربه است

روح الامینی: صحرایی مدیری با اراده و با تجربه است