مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:252023-05-29فرهنگي

دومین مهرواره قصه گویی در شهرستان گناباد پایان یافت


همزمان با دهه کرامت، دومین مهرواره قصه گویی با عنوان «من کشورم را دوست دارم» با معرفی نفرات برتر در گناباد پایان یافت.

- گناباد ـ همزمان با دهه کرامت، دومین مهرواره قصه گویی با عنوان من کشورم را دوست دارم با معرفی نفرات برتر در گناباد پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم زره ساز شامگاه یکشنبه در این مراسم که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری شهردخت گناباد برگزار شد، اظهار کرد: رونمایی از پوستر این جشنواره استانی که ویژه رده های سنی 6 تا 11 سال و 11 تا 18 سال بود، همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی انجام شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی افزود: احیای قصه های بومی، سرباز وطن با محوریت شهید سلیمانی، ایران دوست داشتنی، پرچم ایران (اهمیت و جایگاه پرچم ایران) و همچنین هویت و آداب و رسوم محلی شهرستان های استان خراسان رضوی مهمترین محورهای این جشنواره بود.

وی هدف از برگزاری مهرواره قصه گویی را آشنایی کودکان با فرهنگ و اساطیر و بزرگان کشور عنوان کرد و گفت: تلاش می شود تا با استفاده از قصه ارتباط نسل های مختلف با هم برقرار شود.

زره ساز با بیان اینکه خانه بازی با همکاری نهادهای مختلف برای اولین بار در گناباد راه اندازی می شود، افزود: همواره برای شناخت بزرگان از راه قصه تلاش شده است و با توجه به اسطوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مهرواره قصه گویی در شهرستان گناباد پایان یافت

دومین مهرواره قصه گویی در شهرستان گناباد پایان یافت