مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-14ورزشي

ژیمناستیک قد کودکان را می سوزاند؟


ین تصورات کاملا بی اساس است، چراکه طی سالهای بسیار زیادی که در این رشته حضور داشته ام، به شکل تجربی دیده ام که ورزشکارانی که در این رشته فعال بوده اند، - بعدها قدهای مختلفی داشته اند.

رییس هیات ژیمناستیک کرمانشاه رشته ژیمناستیک را باعث بالا رفتن سطح آمادگی جسمانی کودکان دانست و گفت: برخلاف برخی تصورات، این رشته باعث کوتاهی قد کودکان نمی شود.

غلامرضا همتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به افزایش استقبال از رشته ژیمناستیک در فصل تابستان، اظهارکرد: در این فصل بسیاری از خانواده ها برای اوقات فراغت فرزندانشان آنها را در کلاس های ورزشی مختلف از جمله ژیمناستیک ثبت نام می کنند.

وی ادامه داد: بهترین سن شروع ژیمناستیک برای کودکانی که می خواهند در این رشته به قهرمانی برسند، از چهار تا شش سالگی است، چراکه رسیدن به دوره قهرمانی در این رشته چندین سال طول می کشد.

رییس هیات ژیمناستیک کرمانشاه تصریح کرد: برای سایر کودکانی هم که می خواهند در ژیمناستیک سطح آمادگی جسمانی خود را بالا ببرند، تا سن 12 سالگی امکان ورود به این رشته را دارند.

وی از ژیمناستیک به عنوان رشته ای پایه برای ورود به سایر رشته های ورزشی نام برد و افزود: کودکانی که ورزش خود را با این رشته شروع می کنند، از سطح آمادگی جسمانی بالاتری برخوردار هستند و حتی تاثیرات آن تا دوره ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژیمناستیک قد کودکان را می سوزاند؟

ژیمناستیک قد کودکان را می سوزاند؟