مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-12اقتصادي

تخصیص 37 میلیارد تومان برای توسعه یادمان های دفاع مقدس در ایلام


از 60 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه یادمان ها و گلزارهای شهدای استان، 37 میلیارد تومان تخصیص یافت.

- ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: از 60 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه یادمان ها و گلزارهای شهدای استان، 37 میلیارد تومان تخصیص یافت.

محمدسبحان حسنی در نشست بررسی اولویت ها و نیازمندی های ایام اوج راهیان نور غرب و شمالغرب که با حضور استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی و به ریاست نماینده تام الاختیار رییس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکردهای مجموعه مدیریت ارشد استان تأمین نیازمندی ها در حوزه زیرساخت یادمان ها و مسیرهای اعزام کاروان های راهیان نور است.

وی گفت: در دولت سیزدهم و با اهتمام مدیریت ارشد استان توسعه یادمان ها و گلزارهای شهدای استان در دستور کار قرار گرفت و در همین رابطه 60 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه یادمان ها و گلزارهای شهدا در نظر گرفته شد که از این میزان، 37 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: یکی از یادمان های استان که در محور اصلی کاروان های راهیان نور قرار دارد، سه راهی جندالله است که طرح مطالعاتی برای تأمین آب این یادمان شامل 8 کیلومتر خط انتقال، یک ایستگاه پمپاژ، یک کیلومتر عملیات برق رسانی و یک مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 37 میلیارد تومان برای توسعه یادمان های دفاع مقدس در ایلام

تخصیص 37 میلیارد تومان برای توسعه یادمان های دفاع مقدس در ایلام